2022 Arabic Communications MEPRA Awards

 

 

 

The 2022 Arabic Communications MEPRA Awards has been created by the Middle East PR Association, the region’s leading industry body for communication professionals to celebrate excellence in Arabic led campaigns and shine a spotlight on the brightest Arabic communications professionals.
There are 26 categories up for grabs including, best campaigns in geographic markets, technical skills, industry sectors, people and teams plus a special focus on the most notable work produced in response to COVID-19.
 
All entries must be focused on Arabic centered campaigns between 1 April 2021 and the Entry Closing date (16th April 2022); the outputs must have been published or delivered in Arabic and all written entries must be submitted in Arabic.
 
The Arabic Communications MEPRA Awards is open to all Middle East-based public relations consultancies, freelancers, in-house communications departments, digital agencies, media owners, academics, and students.
The winners will be announced during a gala event in Abu Dhabi on 16th June 2022.

 

Download the 2022 Arabic Communications MEPRA Awards entry kit here.
Download the 2022 Arabic Communications MEPRA Awards guidelines here.
Enter the 2022 Arabic Communications MEPRA Awards here.

 

أطلقت جمعية MEPRA، الجهة الرائدة في قطاع الاتصال الإعلامي والعلاقات العامة في الشرق الأوسط، جوائزها الافتتاحية للعلاقات العامة والتواصل باللغة العربية 2020 للاحتفاء بالمتخصصين في العلاقات العامة والتواصل باللغة العربيه، ولتسليط الضوء على المتمرسين وأصحاب الحملات الناجحة من المتحدثين باللغه العربيه في هذا القطاع

 

تضم جوائز MEPRA للعلاقات العامة والتواصل باللغة العربية 26 فئة تشمل, أفضل الحملات في الأسواق الجغرافية، والمهارات الفنية، والصناعات المختلفة، كما يتاح ترشيح الأفراد والفرق، مع التركيز بشكل خاص على أبرز الأعمال التي تم إنتاجها استجابة لجائحة كوفيد-19

 

‎يلتزم جميع المتقدمين للجوائز بأن تكون كافة حملاتهم التي يشاركون بها قد أطلقت أو نشرت أو قدمت باللغة العربية، وذلك في الفترة ما بين 1 أبريل 2021 وحتى تاريخ إغلاق باب التقديم في 16 أبريل 2022. كما يجب تقديم كافة الترشيحات للجوائز باللغة العربية

 

يتاح الترشيح لجوائز جمعية MEPRA للعلاقات العامة 2022  لجميع متخصصي ومستشاري العلاقات العامة في الشرق الأوسط، وأصحاب الأعمال الحرة، وأقسام الاتصالات الداخلية في المؤسسات، وشركات الاستشارات الرقمية، ومالكي المنصات الإعلامية، والأكاديميين والطلاب.

 

سيتم الإعلان عن الفائزين خلال حفل يقام في إمارة أبوظبي يوم 16 يونيو 2022

 

لمزيد من المعلومات حول طرق وإرشادات التسجيل، برجاء تحميل دليل مجموعة أدوات التقديم للجائزة هنا

لتحميل المزيد من المعلومات حول القواعد الارشادية للتحكيم اضغط هنا

للمشاركه بالجوائز اضغط هنا

 

PROUDLY SUPPORTED BY